Універсальна Система Обліку





universalna-sistema-oblikuВас вітає команда проекту «Універсальна Система Обліку«. Ми займаємося розробкою спеціалізованого програмного забезпечення. Вашій увазі ми представимо програму для торгівлі нового покоління.

Наша програма — універсальна та згодиться для керування:

  • будь-якою торгівлею,
  • будь-яким магазином,
  • будь-яким асортиментом товарів.

Програма може працювати як у невеликій точці продажів зі звичайним ноутбуком, так і об’єднати у єдину структуру цілу мережу магазинів з прив’язкою до всього необхідного торгівельного обладнання.





Завантаження програми

Програма завантажується з ярлика на робочому столі. З’являється вікно входу до системи. Кожен користувач працює під окремим логіном, який захищено паролем. Також, кожен співробітник може володіти індивідуальними правами доступу, які не дозволятимуть йому бачити інформацію, що знаходиться поза межами його компетенції.

Окремі права налаштовані для продавців, бухгалтера та керівника організації. Ми зайдемо з використанням ролі «MAIN», що у перекладі з англійської означає «основний», щоб мати можливість бачити увесь функціонал.

Інтерфейс

Зверніть увагу, що під час першого завантаження програми з’являється вікно вибору зовнішнього вигляду програми. Ви можете працювати у інтерфейсі, який сподобався Вам найбільше, щоб отримувати іще більше задоволення від роботи у нашій програмі.

Ви можете обрати з багатьох варіантів надзвичайно красивого оформлення.

У центрі головного вікна можна розмістити логотип Вашої організації для створення єдиного корпоративного стилю.

Налаштування

Отже, з чого ж розпочинається робота у програмі? Зверніть, будь ласка, увагу на головне меню, яке розташоване з ліва. Програма побудована максимально просто, тому меню складається з всього лише трьох пунктів: «модулі», «довідники» та «звіти». І для початку роботи необхідно лише заповнити довідники. Тут знаходитимуться Ваші налаштування.

У папці «гроші» Ви вкажете валюти, з якими плануєте працювати та способи оплати, зручні саме для Вас.

У папку «організація» додасте свої відділення та співробітників.

У папці «надсилання» зможете налаштувати шаблони для різноманітних сповіщень своїх клієнтів.

У програмі «Універсальна Система Обліку» використані найпередовіші технології. Ви зможете сповіщати своїх клієнтів про різноманітні акції або знижки, використовуючи аж 4 види сучасних способів надсилання:

  • EMAIL,
  • SMS,
  • VIBER
  • та ГОЛОСОВИЙ ДЗВІНОК.